dimarts, 16 de setembre del 2008

Parc Natural de Morrocoy i... EN JOAN HA FET SUBMARINISME!

Tot i que ara mateix tinc les hormones revolucionades i estic de mal humor ( malauradament el monstre vermell no em concedeix cap respir, encara que estigui en platges paradisiaques) estem molt be. Despres de Henry Pittier vam fer cap a un parc natural de la costa amb platges paradisiaques, illes menudes amb palmeres i tambe milers de venezolans. La primera nit vam dormir a la platja amb la tenda, peró jo no vaig poder dormir de la calor ( crec que no havia suat mai tant ;-) ) ja que si obries la "porta" de la tenda entraven centenars de mosquits disposats a xupar-nos tota la sang. O sigui que al mati seguent vam buscar una pensio economica que resulta que tambe es un centre de submarinisme . El porten un belga i un alemany de mes de 5o anys que no paren de veure ron i son molt curiosos, fan tota la pinta d'haver sigut mooolt hippies...
El segon dia al parc vam anar amb barca als cayos (=illetes) suposadament menys concorregudes que les platges continentals) per buscar una mica de tranquilitat. Va estar molt be perque pel cami vam veure molts ocells, com pelicans i fragates (que son aquells ocells negres que poden inflar com una mena de globus vermell que tenen al pit). La platja no era tan deserta com ens pensavem, peró vam disfrutar molt de fer snorkel(=anar amb tubo i ulleres) i de jeure sota les palmeres. L' unic dolent va ser que tot i la crema ens vam torrar una mica massa... Que hi farem...

I ara ve el que em fa mes ilusio: l' endema EN JOAN (i jo) VA(m) FER SUBMARINISME!!
Era una mica car pero va valer la pena, vam anar amb barca ( nomes nosaltres 2 i el capitá ex-hippie) a une illes ara si que totalment desertes i paradisiaques. El capitá Andre li va explicar les 4 coses basiques amb 10 minuts i despres de fer algun exercici a poca profunditat vam anar cap al fons om vam estar 45 minuts. Va ser brutal!!! Tot i que gran part del coral estava mort, el lloc era molt bonic i ple de peixos de tota mena. Vam veure una tortuga, una llagosta, nudibranquis, peixos globo i molt mes!

8 comentaris:

  1. Fantastic el submarinisme.Ja ens ho acabareu d'explicar.
    Petons
    PEP

    ResponElimina
  2. Hola guapos, un peto ben fort des de Marseille. Ja enviare un mail quan tingui una mica de temps.

    Un petonas i molta sort

    Boi

    Pd: em sembla que fare un blog jo tmb, ja fa t que la idea em ronda pel kp

    ResponElimina
  3. Ei!

    Quina enveja... em sembla que deixaré de llegir el vostre blog perquè em moro de la ràbia cada cop... Quina passada! Per aquí tot bé! 1 petonàs i cuideu-vos molt!

    ResponElimina
  4. Estic molt contenta i feliç de poder llegir i veure les fotos de part del que esteu vivint.Ens feu compartir la vostra il·lusió.
    Una abraçada de tota la família.Faig copies per ensenyar a l'àvia.

    ResponElimina
  5. EEEiiiiiiiiii!
    Hola!! encara no havia vist el vostre blog, i acabo d'al·lucinar. Que afortunats que sou!!
    Me n'alegro q us vagi tot bé i q disfruteu!! Petons!!

    MarataFolch

    ResponElimina
  6. Esper que tot segueixi igual de bé per les amèriques que el dia que vos vau fer aquestes fotos!!!
    salut i records des de sa roqueta mediterrània!!!!
    Guillem

    ResponElimina
  7. Apa joan, mira que haver d'anar a venezuela per posar el cap sota l'aigua per primera vegada!!jaja, ja tocava!

    jo per tenerife encara no n'he pogut fer però diria que per on vau estar vosaltres tenia bon aspecte!

    quin viatget que acabeu de començar, juas, amb el blog que esteu fent és com si viatgessim amb vosaltres!

    fins aviat, i seguiu explicant cosetes!

    salut, i viva chavez, i josé martí!!!

    Roger Espluga

    ResponElimina
  8. hola parelleta!caram quantes coses heu fet amb tant poc temps!acabo d'al·lucinar amb tots aquests bitxos i situacions que us trobeu,i aquest blog que us esteu currant!...que us segueixi anant així de bé, un petó bonics!
    ...i una abraçadeta dels gats pel joanet!
    ,maria illa

    ResponElimina