dijous, 6 de novembre del 2008

Poblets dels andes








Després d'uns quants dies de ciutat, ja teniem ganes d 'una mica de tranquilitat i natura! De Quito arrribem a Pujilí, un poble petit de muntanya. Ens diuen que no hi ha cap pensió per dormir, però al final trobem una mena d'hotel amb piscina, sauna i jacuzi (però com que no hi ha ningú no funcionen ) , a les afores del poble. Som els unics turistes i ens fan bon preu. Esta bé perquè tenim una habitació força luxosa amb tele amb satèlit i tot! L 'home que porta l 'hotel és artista i professor, i xerrem amb ell. Al matí ens deixa al poble i anem cap a Quilotoa, un poble on hi ha una llacuna al cràter d 'un volcà. Ens allotgem en una pensió d 'una família quichua, molt senzilla però acollidora. Fins i tot tenen un mico petit! Jo estic molt contenta fins que se'm pixa a sobre 2 cops i a sobre em mossega, és un mico malparit! Baixem fins a la llacuna, que és espectacular, amb aigua de color esmeralda. Com que em fa mandra la pujada, jo vaig amb cavall, i en Joan , que és molt valent, va apeu. A l vespre, quan tornem a la pensió, ens diuen que s'ha casat la filla del propietari de la pensió, i que com que som els únics turistes a la pensió, vindrà tota la família per celebrar=ho. Primer els adults experimentats donen consells als recen casats (que tenen 19 anys). Despres, a base de cervesa, es van animant i acabem tots ballant. El tinent del poble acaba tan borratxo, que li posen un matalàs a terra per dormir la mona. Ens agrada molt compartir un dia de celebració amb una família quichua!
El dia seguent, marxem a les 6 del matí amb en Manuel, el propietari de la pensió, fins a Saquisilí, un altre poblet on hi ha mercat. Veiem tot el bestiar, el menjar, roba... És molt mogut, acolorit i entretingut.







11 comentaris:

  1. Hola, m'encanta seguir el vostre viatge, i m'ho passo molt bé.

    ResponElimina
  2. Això del mico demostra que la primera mostra d'intel·ligencia es ser malparit,
    desprès,amb l'evolució es va vestint d'altres coses que camuflen l'origen de la intel·ligencia que es ser malparit.
    Quan passeu l'Ecuador,comproveu si l'aigua gira al revés quan se'n va pel
    forat de la pica.

    ResponElimina
  3. En una foto del mercat he vist una parada de calçots,com se'ls mengen,també fan calçotades?
    Els porquets son molt bufons tots lligadets....

    ResponElimina
  4. La Directiva del Padre Gomes felicita als intrèpits viatgers, que visiten les terres que va evangelitzar el nostre Fundador. Encara hi ha creients per aquests verals? Si en trobeu, de creients o de futbolistes, doneu-els-hi records de part de la Residència.
    Salut!! i fins aviat.

    ResponElimina
  5. Ja em començava a creure que allà només hi havia muntanya i paisatge selvàtic i rural, però ara torno a la realitat veient que de ciutats (amb tv digital) n'hi ha a tot arreu, per més lluny que vagis...
    També m'alegro, Joan, que segueixis sent el més fort i valent de tots! Encara que l'Eli tb ho és molt, eh!, que anar-hi amb cavall tb té molt de mèrit (no et fa mal el cul?)
    Ale, vaig a studiar que estic de parcials!
    Un petonàs x cadascú! Salut!

    ResponElimina
  6. Jo als micos sempre els he trobat malparits, en general.
    M'agraden més els porcs, perquè almenys sé quin gust tenen.

    Petons per tots dos de part de tots tres

    Salut!

    Roger

    ResponElimina
  7. que cony es el padre gomes?
    fins ara tot em semblava correcte pero aquest comentari m'ha fet dubtar de tot.
    Aquest del Padre Gomes ,si volen que facin un bloc,però que no maregin la perdiu fica'n-se en blocs d'altri.Que collons! que donin la cara...

    ResponElimina
  8. ei Prims! suposo que estaràs d'acord am mi..soc l'anònim que ha escrit darrera teu.AIXO DEL PADRE GOMES ES INPRESENTABLE!!!

    ResponElimina
  9. Eli ens agradaria saber on vas capturar el cavall,la foto es mereix un poster.
    Els Avis.

    ResponElimina
  10. Això del Padre Gomes,una entitat centenària,filantròpica,progressista dintre d'un ordre,esportista "avant lettre"i sobretot respectable.Nomes la ignorància pot provocar comentaris com el que s'han escrit ,des de l'anonimat.Tu si que hauries de donar la cara.
    Mira el lema : PLEASANT ADMOSPHERE AND MODERN MUSIC
    Que? com t'has quedat?
    vols un altre rèplica?

    ResponElimina
  11. Guapos! Gaudiu de tot això, i que el dia a dia no us acostumi els ulls...podeu sentir-vos ben afortunats! Una abraçada transatlàntica!

    ResponElimina